piątek, 23 sierpnia 2013

"Wykreślone imię" - Rhiannon Lassiter



Książka opowiada o wdowcu (mającego córkę Katherin i syna Johna) , który poznaje rozwódkę ( mającą również dwójkę dzieci: syna Roley'a i córkę Catrionę). Nie wszystko w nowej rodzinie idzie gładko - dzieci mają duże problemy z dogadaniem się (w szczególności dziewczynki ). Sprawy komplikują się, kiedy wszyscy wyjeżdżają na wspólne wakacje. Ten szalony pomysł zrodził się, kiedy ojciec otrzymał tajemniczy list, który był zaproszeniem do posiadłości nad jeziorem. Nikt nie podejrzewa, że czeka ich tam coś gorszego niż rodzinne kłótnie i przepychanki... Jak wielu z was się domyśla - dom skrywa wiele tajemnic: książki z powykreślanymi imionami bohaterów, lalka o imieniu Dalia, która niespodziewanie pojawia się w różnych miejscach i oplata wszystko swoimi długimi włosami. Więcej nie zdradzę, przeczytajcie sami :D ...

Książka wydawała się fajna i szczerze mówiąc - zawiodłam się. Jednak nie mogę powiedzieć żeby była zła.
Powieść może i zawiera dużo błędów i literówek ( wydaje mi się, że nie przechodziła korekty ), ale jeżeli lubimy takie historyjki, to nie będzie mieć raczej znaczenia. Książka wydawała się ciekawa, ale po pewnym czasie mnie znudziła. Wiele rzeczy i wydarzeń jest dość przewidywalne. Na szczęście ( co uratowało ocenę tej książki ) zakończenie trochę zaskakuje. 
Powieść ma miano horroru, a na okładce z tyłu widnieje napis: " Książka zdecydowanie do czytania w dzień ". Nie wiem jak kogoś innego, ale mnie ta książka nie przestraszyła. Były momenty "odpowiednie" dla horroru, ale to tylko momenty. Wydaje mi się również, że wiele pomysłów było zaczerpniętych z innych dość znanych horrorów i historyjek, które praktycznie wszyscy znają ....

Moja ocena tej książki: 4/10

Jeszcze tak na koniec chciałabym was przeprosić za zaniedbanie bloga, ale spowodowane było to moją chorobą.

Pozdrawiam :)
Lena :*


Ps: (Nadal szukam tych ideałów za 10 pkt. Może ty chciałbyś podzielić się tytułem książki która twoim zdaniem zasługuje na 10 pkt. ? pisz w komentarzach )
Również zapraszam do wyrażania własnego zdania na temat powyższej książki w komentarzach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz