środa, 14 sierpnia 2013

(Zwycięska Recenzja Konkursowa) "Dziennik cwaniaczka" - Jeff Kinney

Recenzja poniższej książki jest jedną z dwóch zwycięski recenzji w moim konkursie na zapytaj.
Jutro ukarze się kolejna zwycięzca opinia. 



Bohaterem tej książki jest Greg Hegffley - straszny leń. Ma dwójkę rodzeństwa ( starszego i młodszego brata ) i dwójkę rodziców. Jest zwykłym nastoletnim chłopakiem, który uczęszcza do gimnazjum. Wszystkie: dziwne, wesołe i smutne zdarzenia opisuje w swoim dzienniku. Greg ma otyłego kolegę Rowley'a, który po mimo faktu, że jest gimnazjalistą nadal czyta bajki i pyta się o wszystko swojej mamy :) 
Starszy brat naszego bohatera należy do kapeli "Brudna Pielucha", gdzie gra ostrą rockową muzykę. Natomiast młodszy brat ma około trzy lata i jest "wrodzonym diabłem", co skuteczne maskuje przed mamą chłopców. 

Nasz główny bohater Greg jest zakochany ( lecz niestety tylko on ). Dziewczyna z jego marzeń nie odwzajemnia tej miłości ...
Książka w zabawny sposób opowiada o zmaganiach i trudach nastoletniego życia... 

Jak dla mnie ta książka jest po prostu wspaniała. Wydano ją w sześciu tomach ( ja jak na razie przeczytałam tylko cztery tomy ). 
Uwielbiam zamieszczone tam ilustracje, gwarę jaką zastała tam użyta i wszystko z nią związane. 

Zakochałam się w tej książce ... <3


Moja ocena: 9,5/ 10 

Pozdrawiam :)

niepodam05 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz